Egoscue - funksjonell trening

Lesson description

Egoscue metoden er fysiske øvingar som ein kan finne igjen i yogatradisjonen, pilates og mange andre treningformer alt frå husmorgymnastikk til treningsopplegg for profesjonelle idrettsutøvarar. Det unike med denne metoden er måten øvelsane blir gjort på og satt saman. Ved å bruke skånsomme strekk og styrkeøvelser rebalanseres ledd og muskler tilbake sin opprinnelige form og funksjon. Når musklene har gjenvunnet sin funksjon og kroppen jobber slik den er designet for å jobbe, så vil eventuelle smerter avta og til slutt forsvinne. På dette kurset vil du få jobbe med lette og middels krevande program, men det betyr ikkje at du treng å vere trent og i god form. Du treng heller ikkje ha gått på yogakurs. Timen vert avslutta med ei avspenning på ca 10 min. Instruktør: Audhild Naustdal


Author

Egoscue - kort program B

  • 32:33
  • 0%

Egoscue øvelsar på stol med kloss og band til mellom og rundt knena, to enkle øvelsar for ryggen, død fluge = styrkeøvelse for magen, frosken liggande, dynamisk rytterstilling og luftbenken i 2 min. Kort avspenning. Instruksjon: Audhild | Elev: Ingrid | Varighet: ca. 30 minutter