Egoscue - funksjonell trening

Lesson description

Egoscue metoden er fysiske øvingar som ein kan finne igjen i yogatradisjonen, pilates og mange andre treningformer alt frå husmorgymnastikk til treningsopplegg for profesjonelle idrettsutøvarar. Det unike med denne metoden er måten øvelsane blir gjort på og satt saman. Ved å bruke skånsomme strekk og styrkeøvelsar, blir ledd og muskler rebalansert til den opprinnelege forma og funksjonen. Når musklane sin funksjon er reetablert og kroppen jobber slik den er designa for å jobbe, så vil eventuelle smerter minske og kanskje også forsvinne heilt.
På dette kurset vil du få jobbe med lette og middels krevande program, men det betyr ikkje at du treng å vere trent og i god form. Du treng heller ikkje ha gått på yogakurs. To av programma er lange, men kan delast opp slik at du gjer havle programmet ein dag og resten ein annan dag.

Timen vert avslutta med ei avspenning eller ein meditasjon på mellom 10 og 15 min. Instruktør: Audhild Naustdal

Author

Egoscue og avspenning

  • 01:05:58
  • 0%
Dette er eit allsidig og variert program med bl.a. øvelsar for skuldre, hofter og styrking av mage- rygg- og setemuskulatur. Viss du ønsker å dele prgrammet i to, kan du ein dag gjere øvelsane fram til Savasana og enten slutte med den eller hoppe fram til avpsenninga. Ein annan dag kan du begynne med Savasana og gjere resten av programmet.
Instruksjon: Audhild | Elev: Ingrid | Varighet: ca. 1 time og 15 min